9 Mart 2009 Pazartesi

TÜBİTAK, kendi dergisi, Bilim ve Teknik'i sansürledi

Bir haftadır gazete bayilerinde fellik fellik TÜBİTAK Bilim ve Teknik dergisini arıyorum. Daha önce de birkaç gün geciktiği olmuştu ama bir bayide "artık çıkmayacakmış galiba abi" cevabı alınca "yok deve" demiştim kendi kendime. Bugün dergiyi aldım.

Solda sansürlenen Bilim ve Teknik, sağda bayiye ulaşan (B)İlim ve Teknik

Biraz önce Google'dan sayfama "bilim teknik e sansür" araması düşünce aynı aramayı yaptım ve TÜBİTAK'ın, kendi dergisi, Bilim ve Teknik'i sansürlediği haberine ulaştım. Mart 2009 sayısından Darwin'le ilgili 15 sayfa çıkartılmış. Derginin ilk hali imha edilip yeniden baskıya girildiği için bayiye ulaşması gecikmiş.

Ulan develer, sorasım var, hadi bir bok yediniz yayını sansürlediniz, durumu son anda farkedecek kadar yöneticiliktenden de mi nasibinizi almadınız? Yediğiniz halt, bayideki çocuğun düşündüğü kadar varmış, bu dergi artık çıkmasa da olur!

0 comments:

Yorum Gönder

Banner from George Steinmetz

(*) Yavaş yürüyorum bela bana yetişiyor, hızlı yürüyorum ben belaya yetişiyorum.