26 Ocak 2009 Pazartesi

Bant yayın

Er genekon

www.thegiant.org
Hüseyin
obeygiant.com


OBEY lakaplı sokak sanatçısı Shepard Fairey'in yaptığı Obama portresi ABD'deki 2008 seçim kampanyasında sembol haline gelmişti (elinde el bombası tutan küçük kız resmi de bana bi ilham veriyor ama?). BANT dergisi 50. özel sayısı için taa Amerika'ya gitti, Shepard Fairey'i buldu ve Acun'un Adriana Lima'yı Türkiye'ye getirmesi kadar önemli olamasa da, vatana millete, Kemalist'lere, Atatürkçüler'e ve dahi Mustafa severlere büyük bir hizmet sundu:

bant.tv



Ben de adamın Wiki'sinden bunları buldum:

Turkish Pattern Red HPM on Paper


Ankara Stencil Collage on Paper

Kendi OBEY portrenizi yapmak için tıklayın


0 comments:

Yorum Gönder

Banner from George Steinmetz

(*) Yavaş yürüyorum bela bana yetişiyor, hızlı yürüyorum ben belaya yetişiyorum.